En helt vanlig måndag.

Idag var jag tillbaka på kontoret. Fantastiskt skönt, trots att jag hade 27 punkter på min to do list. Kändes enkelt jämfört med dom senaste dagarna i studio. Jag börjar varje dag på kontoret på samma sätt; jag sätter på musik, dricker en kopp te och kollar mailen. Och sen gör jag listor. Jag älskar listor. Listor över det jag ska göra. Jag älskar också att få stryka punkter på listorna. Idag strök jag 8 punkter av mina 27. Imorgon tar jag en dag ledigt, på onsdag forsätter strykandet.
Jag älskar mitt kontor, jag älskar att vara min egen chef och jag älskar att få bestämma allting själv. Punkt.
Puss

Kommentarer
Postat av: SG

Jag vill också vara min egen chef. En vacker dag.

2012-03-14 @ 11:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0