Zebb

Dagen bjöd på lunch på Grodan med min vän Sebastian. Han jobbar som bartender så vill man hänga med honom får det bli på lunchtid. Vi pratade affärsidéer, inredning och relationer. Han utsåg mig till "Chefspsykolog" för att jag tydligen gjorde en ganska pricksäker analys på honom och hans relationer. Han tror att jag är synsk. Egentligen är det bara att jag är tjej, att jag blivit ganska bra på att känna igen en viss "typ" av killar och att han är och alltid har varit som en öppen bok.
Min mobil mår inte så bra. Därav pixelfest på bilden. Jag vågar inte lämna in den för jag är så rädd att dom ska säga att vi kommer behöva vara ifrån varandra i flera veckor och att det kommer kosta 2 miljoner. Så jag låtsas som ingenting, ett tag till.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0